Spring til indhold

Rytmisk Klaver

Klaveret er et fantastisk instrument. Man kan spille solo, 4-hændigt, akkompagnere andre eller indgå i et band. Klaveret er også brugt indenfor alle genrer lige fra klassisk til rock. I undervisningen kommer vi vidt omkring. Vi skal arbejde med grundlæggende klaverteknik og nodelære, at spille efter becifringer og bruge vores gehør. Derudover har Den Grønne Musikskole ekstra fokus på dét at skabe, så vi skal også lave vores egne melodier, sætte akkorder til og improvisere. Klaver på hold, vil fra starten af have form af et mini klaver/keyboard orkester. Du lærer at spille små melodier, basgange og akkompagnere i fællesskab med andre. Det er en forudsætning, at du har en eller anden form for klaver eller vægtet keyboard derhjemme og for at du får mest ud af undervisningen, skal du være indstillet på at øve dig. I starten kan du evt. låne et keyboard med vægtede tangenter af musikskolen.

Tirsdag: fra kl. 14

Onsdage: fra kl. 14

Sted: Strandlodsvej 38, 2300 Kbh S.

Pris: 6600 kr. pr. sæson

Rasmus Bak, underviser i rytmisk klaver

Hvad med et af vores andre fag?

Trommer

Rytmisk Sang

Er du interesseret i at vide mere?

Kontakt os eller følg os på de sociale medier og se hvad vi laver!